Potrzebujesz pomocy lekarza online?

Jesteś we właściwym miejscu!

Najczęściej zadawane pytania

Po otrzymaniu kodu e-recepty sms-em - wystarczy, że udasz się do dowolnej apteki, a by wykupić leki. Od 1 stycznia 2020 każda apteka w Polsce zobowiązana jest do obsługi systemu recept elektronicznych.
E-receptę możesz wykupić Ty lub osoba bliska ( m.in. Ty, Twoja rodzina, Twoi znajomi ). Dana osoba musi posiadać kod e-recepty oraz numerem PESEL pacjenta na którego została wystawiona e-recepta.
Tak. E-zwolnienie jest wypełnione w elektronicznym systemie ZUS. Jeśli pracodawca nie posiada konta w PUE ZUS, lekarz poinformuje o konieczności dostarczenia e-ZLA.
Nie. Całkowity koszt jest widoczny w formularzu podczas dokonywania zamówienia. Żadne inne koszty nie występują.
E-Recepta ważna jest przez 30 dni od daty wystawienia. W przypadku antybiotyków e-recepta ważna jest 7 dni
Tak Lekarz może odmówić wystawienia e-recepty kiedy ma wątpliwości co do zasadności jej wystawienia. M.in są wątpliwości natury medycznej, błędy w formularzu lub brak jest wyraźnych wskazań. Lekarz również decyduje o ilości opakowań na dany lek. Pacjent nie może uzyskać e-recepty na następujące środki: • leki o działaniu odurzającym, narkotycznym; •benzodiazepiny i inne leki psychoaktywne; • marihuana dożylna; • wyroby medyczne; W niektórych przypadkach lekarz może poprosić o przesłanie dokumentacji medycznej pacjenta, aby zbadać zasadność co do wystawienia e-recepty. Jeśli pacjent nie przedstawi dokumentacji- e-recepta nie będzie wystawiona. Środki za usługę e-recepty nie zostaną zwrócone (również za usługę wnioskowania na niedozwolone leki).
Zamówienia są realizowane u Nas aż 7 dni w tygodniu w godzinach 7-23. Zamówienia złożone w godzinach 23:00-7:00 są zazwyczaj realizowane następnego dnia ok 8:00.
Nie, jeżeli decyzja podjęta przez lekarza wynika z przeciwwskazań do przepisania e-recepty lub braku wskazań. Jeżeli e-recepta nie zostanie wystawiona z innych powodów np. awaria systemu ; istnieje możliwość złożenia reklamacji.
E-recepty są odpłatne w 100%.
Nie. Oczywiście w niektórych przypadkach lekarz może poprosić o przesłanie dokumentacji medycznej jeśli będzie miał wątpliwości co do wystawienia e-recepty lub wątpliwości natury medycznej.
Cała procedura zajmuje nie więcej niż kilka, maksymalnie kilkanaście minut. SMS z kodem, na podstawie którego możemy zrealizować receptę, również otrzymamy z reguły niezwłocznie po zakończeniu konsultacji- jednak weźmy pod uwagę, że czasami, z racji niezbędnej dokumentacji, którą musi przeanalizować lekarz, czas oczekiwania na SMSowy kod może potrwać kilkanaście minut.
Lekarz wystawia receptę przede wszystkim na podstawie formularza, który musimy uzupełnić podczas konsultacji. To dzięki informacjom w nim zawartych, lekarz może ocenić, czy wskazane jest przepisanie konkretnego leku. W sporadycznych przypadkach lekarz może poprosić nas o dodatkową dokumentację lekarską, aby potwierdzić swoje przypuszczenia.
Lekarz może odmówić wystawienia recepty w przypadku, gdy zastosowanie danego leku nie jest zdaniem lekarza niezbędne do procesu leczenia. Dodatkowo, lekarz odmówi przepisania leku w sytuacji, gdy istnieją wyraźne przeciwskazania do zażywania danego medykamentu przez pacjenta, a także w przypadku, gdy formularz został uzupełniony niestarannie i niedokładnie- uniemożliwiając lekarzowi obiektywną ocenę naszego stanu zdrowia. Lekarz nie przepisze również leków o działaniu odurzającym, psychoaktywnym, czy niektórych rodzaje marihuany. Zawsze pamiętajmy jednak- zamówiona usługa dotyczy konsultacji lekarskiej, której efektem może, ale nie musi być wystawienie recepty.
Jeżeli Nasz lekarz skontaktował się z pacjentem lub wystawił e-receptę/e-zwolnienie. Kontakt może być mailowy, telefoniczny lub wiadomości sms. Jeśli lekarz nie widzi wskazań lub pojawiają się przeciwwskazania może odmówić wystawienia e-recepty lub e-zwolnienia.
Niestety nie, zamówienie jest bezzwrotne.
Po umówieniu konsultacji oczekuj na SMS z przypomnieniem o połączeniu z lekarzem. O wyznaczonej godzinie otrzymasz telefon od lekarza. Jeśli chcesz skorzystać z połączenia wideo, przygotuj wcześniej telefon lub komputer z kamerką i zaloguj się na konto pacjenta.
Godzinę konsultacji znajdziesz na zaproszeniu do wirtualnego gabinetu, który otrzymają Państwo na podanego przy rejestracji maila oraz w wiadomości SMS z przypomnieniem o konsultacji z lekarzem na numer podany w formularzu zgłoszeniowym.
Nie. Konsultacja obejmuje tylko jedną rozmowę z pacjentem. Jeśli chcesz omówić inny problem lub wrócić do tego samego problemu po kilku dniach, umów kolejną konsultację.
Czas trwania konsultacji z reguły wynosi 15 minut, jednak jej długość zależy od zgłaszanych przez pacjenta objawów, dodatkowych pytań lekarza i pacjenta, a także od innych okoliczności, które są istotne dla prawidłowego zdiagnozowania przypadku.
Tak, jeśli masz uprawnienia do jego otrzymania i zachodzi potrzeba jego wystawienia. Sam fakt odbycia konsultacji nie oznacza, że automatycznie lekarz wystawi L4.
Tak, jeśli Twój zagraniczny pracodawca honoruje zwolnienia lekarskie wystawione w Polsce.
Niestety nie. Istnieją objawy, z którymi bezwzględnie powinno się zgłosić do lekarza na wizytę stacjonarną lub na SOR. Dotyczy to w szczególności sytuacji, gdy odczuwasz duszność, ból w klatce piersiowej lub doznałeś urazu brzucha bądź głowy. Podczas wizyty stacjonarnej lekarz zleci dodatkowe badania obrazowe lub inne, bez których nie da się wystawić szybkiej diagnozy.
Lekarz poda Ci kod e-recepty w trakcie konsultacji. Otrzymają Państwo też kod erecepty na maila podanego przy rejestracji oraz SMS na numer podany przy rejestracji.
Tak, jednak skierowania wystawione na wizytach prywatnych nie mogą być realizowane w ramach NFZ.
Koszt konsultacji poznajesz z góry. Bez względu na czas trwania rozmowy z lekarzem bądź liczbę wystawionych recept zapłacisz tyle samo.
Niestety, recepty wystawiane w czasie wizyt komercyjnych są odpłatne w 100%.
Tak, wystarczy, że zgłosisz ten fakt lekarzowi podczas konsultacji.
Zwrot pieniędzy przysługuje Ci jeśli konsultacja się nie odbędzie. W pozostałych przypadkach lub gdy nie jesteś zadowolony z rozmowy z lekarzem, rozpatrzymy Twoją prośbę indywidualnie.
Recepty wystawiane w trakcie konsultacji w większości przypadków są ważne standardowo przez 30 dni.
Nie musisz przekazywać pracodawcy zwolnienia w formie papierowej lub elektronicznej. Pracodawca otrzyma je w elektronicznym systemie ZUS.
Jeśli potrzebujesz badań laboratoryjnych, otrzymasz skierowanie na ich wykonanie. Po wizycie komercyjnej jest to skierowanie na badania płatne, które możesz wykonać w dowolnej placówce.
Wszystkie recepty, skierowania i pozostałe dokumenty wystawione przez lekarza zostaną wysłane po zakończonej wizycie na maila podanego w formularzu.
prescription 1

E-recepta

Złóż zamówienie

employee 1

E-zwolnienie

Złóż zamówienie

sex

Antykoncepcja

Złóż zamówienie

sexual health

Tabletka „dzień po”

Złóż zamówienie